BOLS Generation Challenge

Ogłoszony przez Grupę CEDC program skierowany jest do absolwentów i studentów ostatnich lat kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem. Jego głównym założeniem jest pozyskanie i wyszkolenie najlepszych kandydatów do pracy w teamie kreatywnym wódki i likierów BOLS.

9-miesięczny program rozwoju podzielony jest na trzy 3-miesięczne etapy, po których uczestnikowi udzielana będzie informacja zwrotna na temat realizowanych przez niego działań. Po jego zakończeniu wystawiana jest pełna ocena decydująca o dalszej karierze w firmie.

Podczas trwania BOLS GENERATION CHALLENGE wybrana do programu osoba zmierzy się z różnorodnymi zadaniami stawianymi przed kierownikiem marki, np. kreacją materiałów POS, planowaniem i promocją programów lojalnościowych, organizacją cyklu ogólnopolskich szkoleń barmańskich i międzynarodowych zawodów barmańskich Warsaw Flair Challenge, a także współpracą z działem zakupów, sprzedaży i księgowości.

„Zależy nam, aby team marki BOLS został wsparty przez najlepszych z najlepszych. Liczymy, że do BOLS GENERATION CHALLENGE zgłoszą się więc osoby, którzy szukają dla siebie miejsca pełnego wyzwań, adrenaliny, ale też dobrej zabawy i... ciężkiej pracy” – mówi Anna Lasek, Kierownik Marki BOLS.

Wszyscy chętni mogą wziąć udział w rekrutacji poprzez wysłanie cv na adres: rekrutacja@cedc.com. Rekrutacja potrwa do 1 października br. Pierwsza edycja programu obejmie trzech uczestników.

Komentarze

Nauka języka za granicą
EF_220.jpg

Przegląd uczelni

Polskie uczelnie w obrazach
miniatura Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości w Warszawie
miniatura
miniatura
Polityka Prywatności